Tarvittaessa voit antaa asiakkaasta hoito- tai palvelusetelipalautteen. Kun olet sisällä asiakkaan päätöksen tiedoissa, valitse sivun alareunasta Uusi hoitopalaute -linkki. Tämän jälkeen valitse minkä toimipisteen palautetta olet kirjaamassa.
Voit tallentaa hoitopalautteen keskeneräisenä valitsemalla Tallenna muutokset lähettämättä lomaketta. Pääset myöhemmin muokkaamaan aloittamaasi palautetta. Kun hoitopalaute on valmis, valitse Hyväksy ja lähetä lomake. Tämä lähettää palautteen päätöksen myöntäjälle. Huomioithan, että palautteen lähettämisen jälkeen palautelomaketta ei enää voi muokata.
Pääset tarvittaessa tarkastelemaan jo lähettämääsi hoitopalautelomaketta asiakkaan päätöksen tiedoissa klikkaamalla Näytä kohdassa Hoitopalautteet. Palveluntuottajilla on oikeus asiakkaan hoidollisten tietojen tarkasteluun palvelun myöntäjän määrittelemän aikarajan puitteissa. Kun tämä aikaraja umpeutuu, potilaan hoidolliset tiedot eivät enää ole nähtävillä portaalissa.
Voit luoda myöhemmin uuden hoitopalautteen. Valitse silloin taas Uusi hoitopalaute -linkki jne.