Itse maksettavien palveluiden arvioinnin tai reklamaation pääset täyttämään hakemalla ensin käyttämäsi palvelun tiedot täyttämällä hakuehdot Alue / myöntäjä, Palvelu / tuote ja Palveluntuottaja -valintoihin. Tämän jälkeen klikkaa Hae.
Palvelusta riippuen voit antaa palvelusta asiakasarvion ja/tai reklamaation.
Jos olet vastaanottanut sinulle myönnetystä palveluseteli- tai maksusitoumuspalvelusta pyynnön antaa asiakaspalaute palse.fi-portaalin kautta, pääset antamaan palautteen asiakaspalautevarmennenumeron avulla ilman kirjautumista portaaliin.
Siirry ensin portaalin etusivuvalikosta Asiakkaille-sivulle. Valitse tämän jälkeen Asiakkaille-sivun vasemmassa reunassa näkyvästä valikosta (Asiakkaille-otsikon alta) Asiakaspalaute.
Syötä Asiakaspalautevarmennenumero -kenttään palvelun myöntäneen organisaation toimittama asiakaspalautevarmennenumero.