Palveluntarjoajille:
Ohjeet:
Palveluntuottajien tekninen tuki
Portaalin käyttöön liittyvissä teknisissä ongelmatilanteissa ota yhteyttä portaalin asiakastukeen:
Tukipyynnön käsittelyn nopeuttamiseksi yhteydenotossa olisi hyvä olla valmiina tiedossa:
– mahdollinen päätöksen numero (jos ongelma koskee päätöstä)
– päätöksen myöntäjäorganisaatio ja myönnetty palvelu (jos ongelma koskee päätöstä)
– käyttäjätunnus jolla käyttäjä on kirjautunut
– mahdollisen virheilmoituksen sisältö tai kuvakaappaus virheestä
Kuukausiraporttien tai laskuviitteiden hylkäämiseen liittyen olethan yhteydessä palvelun myöntäjäorganisaatioon (hyvinvointialue, kunta, kaupunki). Raporttien tai laskuviitteiden hylkäystä ei voida tehdä palse.fi-portaalin tuesta.


Henkilöasiakkaiden asiakastuki
Mikäli tarvitset henkilökohtaista neuvontaa tai muuttaa esimerkiksi ajanvarausaikaa, ota yhteyttä sinua hoitavaan tahoon tai palveluntarjoajaan.
Palse.fi-portaalin asiantuntijat eivät voi ottaa kantaa sinun hoitoosi tai terveydentilaan liittyviin asioihin.