Päivitys 30.11.2023 klo 13.07
Henkilöasiakkaan suomi.fi-kirjautumiseen, sekä yrityksen ja organisaation käyttäjätunnuksella kirjautumiseen liittyvä ongelma on korjaantunut, eikä vaadi enää käyttäjiltä toimenpiteitä.
Jos kirjautumisessa ilmenee yhä ongelmaa, käyttäjän kannattaa toimia alla olevien ohjeiden mukaan.
Palse.fi-portaalin henkilöasiakkaan sekä yrityksen ja organisaation kirjautumisessa on havaittu häiriöitä 27.11.2023.
Päivitys 28.11.2023 klo 13.18
Henkilöasiakkaan suomi.fi-kirjautumisen, sekä yrityksen ja organisaation käyttäjätunnuksella ja salasanalla kirjautumisen häiriön pitäisi korjaantua, jos selainikkuna suljetaan ja avataan uudelleen.
Jos kirjautuminen edelleen epäonnistuu, käyttäjän kannattaa tyhjentää selaimen evästeet ja sivustotiedot. Alla ohjeet yleisimpien selainten evästeiden ja sivustotietojen poistamiseen.
Ohje Chromen käyttäjille: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=fi&ref_topic=7438325&sjid=15960961172329595072-EU
Ohje Safarin käyttäjille: https://support.apple.com/fi-fi/HT201265
Ohje Firefoxin käyttäjille: https://support.mozilla.org/fi/kb/poista-verkkosivujen-tietokoneellesi-tallentamia
Ohje Edgen käyttäjille: https://support.microsoft.com/fi-fi/microsoft-edge/ev%C3%A4steiden-poistaminen-microsoft-edgess%C3%A4-63947406-40ac-c3b8-57b9-2a946a29ae09
Päivitys 28.11.2023 klo 10.02
Myös toimikorttikirjautumisessa on ilmennyt häiriöitä, ja ongelma on parhaillaan selvityksessä. Häiriön korjaantumisesta ja mahdollisesta ohjeistuksesta päivitetään tieto tälle tiedotteelle.
Päivitys 28.11.2023 klo 12.01
Toimikorttikirjautumiseen liittyvät häiriöt on nyt korjattu, ja kortilla kirjautumisen pitäisi taas onnistua.
Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa!