Palveluntarjoajille:
Ohjeet:
Yrityksen toimipistehallinta
Tässä ohjeessa kerrotaan:
Toimipistehallinta
Toimipistehallinta-sivulla voit lisätä, muokata ja poistaa yrityksenne toimipisteitä. Voit halutessasi tehdä jokaiselle toimipisteelle omat hakemukset.
Toimipistettä, joka on aktiivisena jollakin hakemuksella tai tarjouksella tai lisätty aktivoituun palvelusetelipäätöksen, ei voi poistaa. Näissä tapauksissa toimipiste on poistettava ensin hakemuksilta, tarjouksilta ja päätöksiltä.
Painamalla Muokkaa-painiketta toimipisteen perässä, pääset hallinnoimaan toimipisteen yhteystietoja, lisätietoja sekä lisäämään toimipisteelle kuvan.
Toimipisteen tiedot ja kuva näkyvät asiakkaille palveluntuottajaluettelossa.
Mikäli johonkin palveluun on rinnakkaiset hakemukset, niin toimipisteiden tiedot näkyvät palveluntuottajaluettelossa hakemuksittain eroteltuna. Samalla hakemuksella olevat toimipisteet taas näkyvät kootusti yrityksen tiedoissa.
Toimipisteen lisääminen ja poistaminen hakemukselta
Uusi toimipiste lisätään jo voimassa olevan hakemuksen tietoihin valitsemalla valintanauhalta Hakemukset ja ilmoitukset.
Palvelusetelipalvelut –otsikon alta löytyvät kaikki yrityksen tekemät hakemukset. Listauksesta valitaan palvelun nimeä klikkaamalla se hakemus, jolle halutaan lisätä uusi toimipistetieto.
Tämän jälkeen sinulle avautuu näkyviin hakemuksen tiedot.
Valitsemalla valikosta Toimipisteet pääset tarkastamaan ja muokkaamaan hakemuksella mukana olevia toimipisteitä. Jos haluat poistaa toimipisteen hakemukselta, tyhjennä valinta Osallistuu-sarakkeesta. Jos haluat lisätä toimipisteen mukaan hakemukselle, lisää valinta Osallistuu-sarakkeeseen.
Tämän jälkeen tiedot tallennetaan oikean alareunan Tallenna-painikkeesta: