kultainen teksti, kiitos vuodesta 2024.

Kiitos vuodesta 2024

Kiitos asiakkaillemme ja sidosryhmillemme kuluneesta vuodesta 2024! Vuoteen on mahtunut paljon – sekä uutta että vanhaa.

Kuluneena vuonna asiakaskuntamme on laajentunut uusilla asiakkuuksilla ja olemme saaneet toteuttaa hienoja hankkeita yhteistyössä asiakkaidemme ja yhteistyökumppaniemme kanssa. Olemme kehittäneet sähköisten asiointipalveluiden kokonaisuutta laajentamalla henkilöasiakkaille ja palveluntuottajille tuttua palse.fi-portaalia esimerkiksi ostopalveluna hankittujen huoltojen kirjaamiseen, suoratoimitettavien hoitotarvikkeiden tilaamiseen sekä työosuusrahojen kirjaamiseen. Sähköiset palvelut ovat osa hyvinvointialueiden strategiaa ensi vuonnakin, joten kehitystyö näiden parissa jatkuu.

Sujuvien kokonaisprosessien mahdollistamiseksi olemme olleet mukana suunnittelemassa asiakkaidemme prosesseja sekä toteuttamassa useita integraatioita eri järjestelmien välille. 

Syksyllä tehdyn kyselyn perusteella asiakastyytyväisyytemme on edelleen ollut erittäin hyvällä tasolla ja tästä lupaamme pitää kiinni jatkossakin!

Vuoteen mahtui useita hienoja tapahtumia ja messuja, joissa kohtasimme niin vanhoja kuin uusiakin tuttavuuksia ja kävimme paljon mielenkiintoisia sekä kehittäviä keskusteluja. Jyväskylässä järjestetyt Effector Käyttäjäpäivät keräsivät tänä vuonna ennätykselliset 101 osallistujaa eri hyvinvointialueilta.

Asiakkuuksien ja toiminnallisuuksien laajentuessa myös polyconilaisten määrä kasvoi, sillä saimme riveihimme uusia ammattitaitoisia kollegoita. Olemme uudistaneet prosessejamme tarjotaksemme entistä ketterämmin ratkaisuja asiakkaidemme tarpeisiin. Tuotekehityksessämme noudatetaan nykyään vahvemmin itseohjautuviin tiimeihin ja nopeaan palautesykliin nojaavaa Scrum-mallia.

Toivotamme hyvää ja menestyksestä vuotta 2025 – pyrimme jatkossakin olemaan aidosti ratkaiseva luottokumppani asiakkaillemme!